Ruud & Claudia

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Hier schrijven we nog iets over onszelf...

Over onze reis

Na de avontuurlijke reis naar Kenia van afgelopen jaar, dit jaar wederom gekozen voor een lekker, zonnige strandbestemming in Egypte. Marsa Alam:

Marsa Alam (Arabisch مرسى علم) is een plaats in het zuiden van Egypte aan de Rode Zee, 271 km ten zuiden van Hurghada.

De plaats is onder andere bekend als duikgebied om te duiken en te snorkelen.

We zitten in het Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Klik hier voor de website

Zitten mooi centraal voor een bezoek aan Aswan (klik hier), of toch nog maar een keer Luxor (klik hier). Of anders lekker de woenstijn in duiken met een jeep of een quad. Verder natuurlijk genieten van de onderwaterwereld voor de kust en vooral........... veel zon!!!!

Bezochte landen

Wij hebben 33 landen (13%) bezocht:

Antigua en Barbuda, Barbados, België, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Haïti, Italië, Jordanië, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Martinique, Mexico, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Puerto Rico, Saint Lucia, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.